Yamaha YZF-R6 (2008) - O motocyklu

19. května 2009 v 21:21 | Verča a Adélka |  Yamaha YZF-R6
⇓ Základní údaje o tomto motocyklů

Název modelu:
Yamaha YZF-R6 (2008)

Kategorie:
Silniční motocykly, Do 1000 ccm

Modelový rok:
2008

Řada:

Yamaha YZF-R

⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
166 kg

Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih):
115 mm

Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih):
120 mm

Úhel hlavy řízení:
65.5 stupňů

Výška sedla:
850 mm

Stopa (závlek předního kola):
95.0 mm

Rozvor:
1380 mm

Typ rámu:
dvojitý páteřový

Materiál rámu:
hliníková slitina

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
řadový

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
kapalinou

Sekundární převod:
řetěz

Rozvod:
2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
vstřikování

Emise:
neuvedeno

Startér:
elektrický spouštěč

Zdvihový objem:
599.0 ccm

Vrtání:
67.0 mm

Zdvih:
42.5 mm

Kompresní poměr:
12.4:1

Počet válců:
4

Počet ventilů:
16

Počet rychlostních stupňů (manuál):
6

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Točivý moment:
69.1 Nm při 11000 otáčkách

Výkon motoru:
90.0 kW / 126.0 koní při 14500 otáčkách

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
17.0 litrů

Rezerva:
3.4 litrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
dvojité kotoučové

Brzdy zadní:
kotoučové

Průměr kotoučů u předních brzd:
310 mm

Průměr kotoučů u zadních brzd:
210 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
120/70 - 17

Sériový rozměr pneu vzadu:
180/55 - 17

Kde koupit:


Další informace: Máme tu nový model YZF-R6 2008, který kopíruje svoji předchůdkyni, ale drobné změny přeci jen vidět jsou. Přední maska a boční kapotáže mají lepší aerodynamický tvar.Novou optiku dostaly přední i zadní světlomety a modifikací prošel i tlumič výfuku.Srdcem motorky je nový čtyřtaktní, kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 600 cm3. Agregát má čtyři titanové ventily na válec, rozvod DOHC a zvýšený kompresní poměr z 12,8:1 na 13,1:1. Nechybí ani moderní technologie, jako je přímé vstřikování paliva, vylepšený airbox.Nové jsou jsou i barvy kapotáže, u modelu 2008 najdem tři základní variace: černá, modrá s bílými doplňky a bílá s červenými doplňky (přední blatník, pruh na boční kapotáži a dělené sedlo). Základem motocyklu je nový odlehčený rám Deltabox ze slitiny hliníku a hořčíku. Modifikací prošla i zadní kyvná vidlice. Na předním kole bude plně nastavitelná obrácená vidlice s průměrem trubek 41 mm a silnější brzdový systém s kotouči o rozměrech 310 x 5 mm, do kterých se zakusují čtyřpístkové radiální třmeny.Celkový výkon s náporovým sáním je 99 kW (135 k) v 14 500 ot./min. Síla agregátu se přenáší na zadní kolo přes vylepšenou anti-hoppingovou spojku, šestistupňovou převodovku a řetěz. Samotná převodovka má pro lepší akceleraci kratší převody. O dobrou trakci se starají 17palcová kola z lehkých slitin.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Jsi dívka nebo chlapec?

Dívka
Chlapec

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama