Yamaha WR 250R - O motocyklu

18. května 2009 v 22:11 | Verča a Adélka |  Yamaha WR 250R
⇓ Základní údaje o tomto motocyklů

Název modelu:
Yamaha WR 250R (2008)

Kategorie:
Enduro, Do 250 ccm

Modelový rok:
2008

Řada:
Yamaha WR


⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
126 kg

Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih):
270 mm

Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih):
270 mm

Úhel hlavy řízení:
64.0 stupňů

Výška sedla:
930 mm

Rozvor:
1420 mm

Typ rámu:
dvojitý kolébkový

Materiál rámu:
hliníková slitina

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
řadový

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
kapalinou

Sekundární převod:
řetěz

Rozvod:
2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
vstřikování

Emise:
neuvedeno

Startér:
elektrický spouštěč

Zdvihový objem:
250.0 ccm

Vrtání:
77.0 mm

Zdvih:
53.6 mm

Kompresní poměr:
11.8:1

Počet válců:
1

Počet ventilů:
4

Počet rychlostních stupňů (manuál):
6

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Točivý moment:
23.7 Nm při 8000 otáčkách

Výkon motoru:
22.6 kW / 30.7 koní při 10000 otáčkách

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
7.6 litrů

Rezerva:
1.5 litrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
kotoučové

Brzdy zadní:
kotoučové

Průměr kotoučů u předních brzd:
250 mm

Průměr kotoučů u zadních brzd:
230 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
80/100 - 21

Sériový rozměr pneu vzadu:
120/80 - 18

Kde koupit:

Další informace: WR250R je motocykl se závodními vlohami pro každodenní použití. Má odlehčený a stylový vzhled, vynikající akcelerace a okamžitá odezva na plyn, lehké řízení v terénu i mimo něj, nízkoemisní přírodě neškodlivý motor. Je vodou chlazený 4taktní DOHC 4ventilový jednoválec. Má velké odlehčené titanové sací ventily, vysokozdvižné vačky s extra pevnou WPC úpravou povrchu, vrtání x zdvih 77 mm x 53,6 mm, vysoký kompresní poměr 11,8: 1, maximální výkon při 10,000 ot./min. Je zde elektriský starter, vstřikování paliva s dlouhou tryskou s 12 dírami, odlehčený kovaný píst, přímá zapalovací cívka, hladká 13 lamelová spojka, šestirychlostní řazení s rostřikováním oleje, výfuková přívěra EXUP a pevný 3 komorový výfuk, systém nasávání vzduchu a plástvový katalyzátor. Rám je třídílný kolébkový, z litého a kovaného hliníku a ocelových trubek. Odlehčená hliníková kyvná vidlice, 46 mm vidlice upside-down s 270 mm zdvihem, smyčkový zadní tlumič s 270 mm zdvihem. Průchodnost v terénu 300 mm.
Vzpřímená jezdecká pozice umožnující optimální řízení, výška sedla 930 mm pro lepší jízdu v terénu. Motorka také obsahuje multi funkční digitální vybavení, lehká konstrukce s vynikající koncentrací hmoty, ozubené brzdové kotouče - přední 250 mm a zadní 230 mm, LED zadní světlo. Dostupné barvy: Sports White, Racing Blue
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Klikni, že jsi tu byl/a

Click

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama