Suzuki GSX650F - O motocyklu

19. května 2009 v 22:13 | Verča a Adélka |  Suzuki GSX650F
⇓ Základní údaje o tomto motocyklů

Název modelu:
Suzuki GSX650F (2008)

Kategorie:
Silniční motocykly, Do 1000 ccm

Modelový rok:
2008

Řada:
Suzuki GSX


⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
216 kg

Výška sedla:
770 mm

Rozvor:
1470 mm

Typ rámu:
dvojitý kolébkový

Materiál rámu:
ocel

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
řadový

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
kapalinou

Sekundární převod:
řetěz

Rozvod:
2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
vstřikování

Emise:
Euro 3

Startér:
elektrický spouštěč

Zdvihový objem:
656.0 ccm

Vrtání:
65.5 mm

Zdvih:
48.7 mm

Počet válců:
4

Počet ventilů:
16

Počet rychlostních stupňů (manuál):
6

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Točivý moment:
61.5 Nm při 8900 otáčkách

Výkon motoru:
62.5 kW / 85.0 koní při 10500 otáčkách

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
19.0 litrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
dvojité kotoučové

Brzdy zadní:
kotoučové

Průměr kotoučů u předních brzd:
310 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
120/70 - 17

Sériový rozměr pneu vzadu:
160/60 - 17

Standardní výbava:
boční stojánek, ukazatel stavu paliva, denní počítadlo km, hodiny

Ostatní:
ABS na objednávku

Kde koupit:

Další informace: Nová GSX650F je založena na motocyklu 650 Bandit, který se v Evropě výborně prodává. Na rozdíl od Banditu používá tato novinka kapalinou chlazený čtyřválec s přímým vstřikem paliva a o objemu 656 cm3 (vrtání x zdvih je 65,5 x 48,7 mm). Pohonná jednotka má také moderní vstřikování paliva SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) a upravený výfukový systém splňuje emisní limity Euro 3. Podvozek má kolébkový rám z ocelových trubek a o odpružení se stará přední teleskopická vidlice s průměrem trubek 41 mm, vzadu je kyvná vidlice s centrální tlumící jednotkou. Motocykl sedí na 17palcových litých kolech s pneumatikami o rozměru 120/70 ZR17 vpředu a 160/60 vzadu. Brzdový systém dodala firma Tokico, na přední ose jsou dva kotouče o průměru 310 mm se čtyřpístkovými brzdiči, vzadu je jeden menší kotouč. Na přístrojové desce je dominantní analogový otáčkoměr. Na pravé straně je digitální ukazatel zařazeného rychlostního stupně, který se postupně rozšiřuje na LCD panel, kde je tachometr, ukazatel stavu paliva v nádrži a hodiny, které se dají přehodit na celkové kilometry a denní kilometry (trip I/II). Na spodní hraně je indikátor, kdy je vhodné přeřadit na vyšší rychlost. Suzuki si zakládá na spolehlivosti a univerzálnosti použití téhle nové motorky. Prozatím bude nabízena bez ABS.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Klikni, že jsi tu byl/a

Click

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama