Suzuki GSX-R750 - O motocyklu

19. května 2009 v 22:08 | Verča a Adélka |  Suzuki GSX-R750
⇓ Základní údaje o tomto motocyklů

Název modelu:
Suzuki GSX-R750 (2008)

Kategorie:
Silniční motocykly, Do 1000 ccm

Modelový rok:
2008

Řada:
Suzuki GSX-R


⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
172 kg

Výška sedla:
810 mm

Rozvor:
1400 mm

Typ rámu:
neuvedeno

Materiál rámu:
hliníková slitina

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
řadový

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
kapalinou

Sekundární převod:
řetěz

Rozvod:
2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
neuvedeno

Emise:
Euro 3

Startér:
elektrický spouštěč

Zdvihový objem:
750.0 ccm

Vrtání:
70.0 mm

Zdvih:
48.7 mm

Počet válců:
4

Počet ventilů:
16

Počet rychlostních stupňů (manuál):
6

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Točivý moment:
86.3 Nm při 11200 otáčkách

Výkon motoru:
110.0 kW / 150.0 koní při 13200 otáčkách

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
17.0 litrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
dvojité kotoučové

Brzdy zadní:
kotoučové

Průměr kotoučů u předních brzd:
310 mm

Průměr kotoučů u zadních brzd:
220 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
120/70 -17

Sériový rozměr pneu vzadu:
180/55 - 17

Kde koupit:

Další informace: Supersportovní stroj střední třídy GSX-R750. Je na motocyklové scéně už 22 let a z trhu nezmizí ani příští sezónu. Inovovaný řadový čtyřválec "sedmpade" má vrtání a zdvih 70 x 48,7 mm, čtyři ventily na válec (DOHC) a kompresní poměr 12,5:1. Optické změny jsou patrné hned na masce, typický klín předního světlometu současné generace nahradí agresivní trojzubec, pod kterým jsou vstupy pro přísun vzduchu do agregátu. Modifikací prošly i boční pasty, nicméně velké ostré R, stojící na písmenech gsx, jako logo modelové řady zůstalo. Další viditelnou změnou prošel tlumič výfukového systému, především kvůli dodržení přísných emisních a hlukových limitů. Drobnými úpravami prošlo i nastavení podvozku. Základem sportovních motocyklů je rám z hliníkového odlitku, který má vpředu obrácenou vidlici, vzadu je kyvná vidlice s centrální tlumící jednotkou. Brzdový systém od firmy Tokico má na přední ose dvojici kotoučů se čtyřpístkovými radiálními třmeny, vzadu je jeden menší kotouč.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Klikni, že jsi tu byl/a

Click

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama