Kawasaki Ninja ZX-10R - O motocyklu

19. května 2009 v 21:49 | Verča a Adélka |  Kawasaki Ninja ZX-10R
⇓ Základní údaje o tomto motocyklů

Název modelu:
Kawasaki Ninja ZX-10R (2008)

Kategorie:
Silniční motocykly, Do 1000 ccm

Modelový rok:
2008

Řada:
Kawasaki ZX


⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
175 kg

Úhel hlavy řízení:
66.0 stupňů

Výška sedla:
825 mm

Stopa (závlek předního kola):
102.0 mm

Rozvor:
1390 mm

Typ rámu:
neuvedeno

Materiál rámu:
hliníková slitina

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
řadový

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
kapalinou

Sekundární převod:
řetěz

Rozvod:
2x OHC (2x vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
neuvedeno

Emise:
Euro 3

Startér:
elektrický spouštěč

Zdvihový objem:
998.0 ccm

Vrtání:
76.0 mm

Zdvih:
55.0 mm

Kompresní poměr:
12.7:1

Počet válců:
4

Počet ventilů:
16

Počet rychlostních stupňů (manuál):
6

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Točivý moment:
113.0 Nm při 8700 otáčkách

Výkon motoru:
147.0 kW / 200.0 koní při 12500 otáčkách

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
17.0 litrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
dvojité kotoučové

Brzdy zadní:
kotoučové

Průměr kotoučů u předních brzd:
310 mm

Průměr kotoučů u zadních brzd:
220 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
120/70 - 17

Sériový rozměr pneu vzadu:
190/55 - 17

Kde koupit:

Další informace: Nová Ninja ZX-10R je radikální stroj s až neuvěřitelným zátahem. Oproti předchozí generaci jsou ty tam buclaté tvary, jak vysekaná z kamene. Pouze ostré tvary a špičaté linie. Největší změnou bude asi přestěhování dvojice tlumičů z podsedlové části do jedné koncovky na pravé straně. Nová zpětná zrcátka mají na stojáncích velmi netradičně "nalepeny" blinkry. Změnami prošla i ergonomie a trojúhelník stupačky - sedlo - řídítka: ultimativní závodní posez donutí jezdce k většímu předklonu. Agresivní motor, dokonalé jízdní vlastnosti, masivní a tuhý rám, který si zachovává ty nejlepší jízdní vlastnosti i v extrémních podmínkách, dává pocit maximální jistoty a možnost s slehkostí projíždět zatáčkou v obrovském náklonu. Na motorce zůstávají pro Kawasaki typické ozubené brzdové kotouče, vpředu o průměru 310 mm s radiálními čtyřpístkovými třmeny, vzadu je jeden menší kotouč. Přední obrácená, plně nastavitelná vidlice s průměrem trubek 43 mm má nitridovaný povrch pro lepší skluz, vzadu je nová masivní kyvná vidlice s centrální tlumící jednotkou. Vše je sladěno s 17palcovými koly z lehkých slitin, která jsou obuta do pneumatik o rozměrech 120/70 ZR 17 vpředu a 190/55 ZR 17 vzadu.
Základem celé této supersportovní střely je kompletně přepracovaný, kapalinou chlazený řadový čtyřválec o objemu 998 cm3. Agregát s šestnácti ventily a rozvodem DOHC má navýšen kompresní poměr na 13,0:1.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Klikni, že jsi tu byl/a

Click

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama