Honda XL 700V Transalp - O motocyklu

18. května 2009 v 21:40 | Verča a Adélka |  Honda XL 700V Transalp
⇓ Základní údaje o tomto motocyklů

Název modelu:
Honda XL 700V Transalp (2008)

Kategorie:
Enduro, Do 1000 ccm

Modelový rok:
2008

Řada:
Honda XL


⇓ Rám, podvozek a další fyzické parametry motocyklu

Hmotnost:
200 kg

Odpružení kol vpředu (průměr x zdvih):
177 mm

Odpružení kol vzadu (průměr x zdvih):
173 mm

Úhel hlavy řízení:
28.0 stupňů

Výška sedla:
841 mm

Stopa (závlek předního kola):
111.0 mm

Rozvor:
2 mm

Typ rámu:
neuvedeno

Materiál rámu:
neuvedeno

⇓ Motor, pohonná soustava motocyklu

Druh motoru:
vidlicový (válce do V)

Takt motoru:
čtyřdobý

Chlazení:
kapalinou

Sekundární převod:
řetěz

Rozvod:
OHC (ventily i vačkový hřídel v hlavě válce)

Příprava směsi:
vstřikování

Emise:
neuvedeno

Startér:
elektrický spouštěč

Zdvihový objem:
680.2 ccm

Vrtání:
81.0 mm

Zdvih:
66.0 mm

Kompresní poměr:
10.0:1

Počet válců:
2

Počet ventilů:
8

Počet rychlostních stupňů (manuál):
5

⇓ Jízdní výkon motocyklu

Točivý moment:
60.0 Nm při 5500 otáčkách

Výkon motoru:
44.1 kW / 60.0 koní při 7750 otáčkách

Max. rychlost:
175 km/h

⇓ Pohonné hmoty, spotřeba paliva

Druh paliva:
Natural 95

Objem nádrže:
17.5 litrů

Rezerva:
3.0 litrů

⇓ Ostatní vlastnosti a parametry

Brzdy přední:
dvojité kotoučové

Brzdy zadní:
kotoučové

Průměr kotoučů u předních brzd:
256 mm

Průměr kotoučů u zadních brzd:
240 mm

Sériový rozměr pneu vpředu:
100/90 - 19

Sériový rozměr pneu vzadu:
130/80 - 17

Ostatní:
ABS na objednávku

Kde koupit:
Hondart.cz




Další informace: Očekávaná novinka v cestovních endurech střední třídy je tady.Historie tohoto modelu Transalp sahá do roku 1987, kdy se poprvé motorka objevila na evropském trhu, kdy následovala úspěšnou a populární Rally Paris Dakar. Stejně jako řada předchozích modelů je poháněna vidlicový dvou-válcem do V, SOHC, o objemu 680.2 ccm, ten byl navýšen oproti minulosti o 33 ccm. Zadní kyvka zůstala stejná, přední vidlice také. Jedenadvacetipalcové přední kolo nahradila devatenáctka. Čtyřventilový, přibyl tedy jeden ventil na válec. Navíc vstřikování paliva PGM-DSFI. Stejný motor používá Deauville. Objem nádrže pouze 17,5l paliva, což je o dva litry méně než starší model. Hmotnost vzrostla o devět kilogramů na rovné dva metráky. Rám zůstal pravděpodobně stejný a koncovka výfuku si zachovala dva otvory. Rodinná linie zůstala zachována.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Klikni, že jsi tu byl/a

Click

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama